måndag 4 januari 2010

babybody

Här är en omlottbody i stl 56. Den är, som det mesta jag syr, hämtad från Ottobre. Bruna elefanter med röd mudd från Ohlsons. Jag valde att bara ha knytband. Jag inbillar mig att det är skönt mot en bebis hud och så är det lite nostalgi över det.

Bra: Att allt gick så smidigt. Banden räckte till, 90cm muddväv var perfekt och räckte runt hela bodyn, så jag slapp en söm på mudden.
Mindre bra: Jag har ärmmuddarna kvar och får jag inte sytt dem snart vet jag att det kommer att ta tid...

3 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder du har sytt, hittade till dig idag!

    SvaraRadera
  2. Härliga kläder!
    Malin

    SvaraRadera
  3. Oj vad fin! Jag letar själv efter mönster för att sy en till dn lill* i magen. Har dock inte lyckats hitta något gratis mönster än :/ tips mottages tacksamt :)

    SvaraRadera